Brev:
MME- hvad skal jeg bruge?
30. august 2007
Alder:
4 mdr.
MME- hvad skal jeg bruge?
Hej Helen!
Så er jeg på banen igen. Min søn er stadig ked af, at få bryst, men det er blevet bedre efter jeg er begyndt at give mme. Han får efterhånden ret meget mme i løbet af dagen, da jeg efterhånden også har lidt mælk. (det skal siges, at jeg stort set ikke har haft brystspændinger) Jeg kan stadig amme ham et par gange om dagen- mest for hyggens skyld, og om natten, og det nyder jeg... Jeg kommer nok til at høre til dem der aldrig stopper:-)
Jeg har derfor nogle spørgsmål ang. mme. Er der et specielt produkt du vil anbefale? Jeg har hidtil brugt allomin 1 og Nan. Han er ligeglad med at jeg ændrer mærke. Jeg kan se at man kan få syrnet mme???
Jeg synes han er begynd at kæmpe noget når han har afføring. Han virker som om han har hård mave. Nogen gange begynder han at græde, for derefter at slå en prut, og så er han glad igen... Indtil den næste! Jeg cykler med ham og masserer hans mave... Han har afføring hver dag, men ja... som sagt tror jeg han har lidt svært ved at komme af med det.
Må han få de færdig lavet brikker "kolde"- her tænker jeg stuetemperatur? Han er 16 uger.
Hvornår synes du, at man skal gå i gang med at introducere grød/grønsagsmos? Han virker meget interesseret i vores mad, nogen gange har jeg svært ved at spise... for han kigger meget intens på maden...:-) Det haster ikke for mit vedkommede med skemaden.
Han vågner 3 gange i løbet af natten, jeg er begyndt at give ham sutten og prøve at få ham til at sove igen. Nogen gange lykkes det andre gange giver jeg ham noget at spise. Der spiser han godt! Så ofte er det fordi han er sulten han vågner. Måske jeg skulle prøve med allomin 2??? Jeg synes det her mme er en jungle... Det er noget nemmere når man "bare" hiver trøjen op:-).
Ellers er han jo bare den dejligste... han sover perfekt nu! Vi har fået en rytme, og han kan for det meste falde i søvn selv nu... altså uden vuggen!!! Rigtig dejligt, for han skal snart over i en større seng.
Jeg ser frem til dig svar...
God weekend.